Si fetelor le plac masinile. Slabiciunea mea? Bugatti 57SC Corsica.
Am vazut acest model la o expozitie in California pe cand aveam doar 14 ani si de atunci a ramas preferatul meu.
Automobilul apartinea atunci si probabil si azi, lui John Mozart, un colectionar pasionat de restaurarea modelelor deosebite.
Bugatti 57SC Corsica, asa cum l-am vazut eu atunci, si-a definit forma in anii '30, cand primul proprietar, colonelul Godfrey Giles, l-a lasat pe fratele sau sa-i modifice
caroseria. Astfel, cu ajutorul constructorului de caroserii, Corsica Coachworks, a realizat aceasta bijuterie.
caroseria. Astfel, cu ajutorul constructorului de caroserii, Corsica Coachworks, a realizat aceasta bijuterie.
Noul Bugatti rezultat, a fost inregistrat in 1938, sub numele Bugatti 57S Corsica. Ulterior, datorita unei imbunatatiri aduse compresorului, i s-a adaugat la denumire si litera "C": 57SC.
Modelul a revenit in atentia mea cand cautam un cadou deosebit pentru tatal meu. Am gasit site-ul http://www.autoart.ro/, unde printre sute de machete auto in miniatura, am descoperit si Bugatti 57SC Corsica 1938. Evident ca nu am stat pe ganduri. Doar 3 click-uri si in 24 de ore am avut macheta in varianta 1:18 a automobilului preferat, iar tatal meu a fost incantat.
Macheta este metalica, realizata din 1780 de piese, cu sasiul in totalitate din metal, iar interiorul este mochetat. Scaunele sunt tapitate cu piele adevarata! Mi s-a parut incredibil.
Se deschid usile, capota, portbagajul, iar directia functioneaza prin rotirea volanului. Suspensia functioneaza si ea, WOW!
Se deschid usile, capota, portbagajul, iar directia functioneaza prin rotirea volanului. Suspensia functioneaza si ea, WOW!
Spitele jantelor sunt realizate din sarma foarte subtire si arata absolut incredibil.
E o adevarata bijuterie! Multumesc http://www.autoart.ro/ !
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu