marți, 19 august 2014

Bugatti 57SC Corsica 1938

Si fetelor le plac masinile. Slabiciunea mea? Bugatti 57SC Corsica.

Am vazut acest model la o expozitie in California pe cand aveam doar 14 ani si de atunci a ramas preferatul meu.

Automobilul apartinea atunci si probabil si azi, lui John Mozart, un colectionar pasionat de restaurarea modelelor deosebite. 

Bugatti 57SC Corsica, asa cum l-am vazut eu atunci, si-a definit forma in anii '30, cand primul proprietar, colonelul Godfrey Giles, l-a lasat pe fratele sau sa-i modifice
caroseria. Astfel, cu ajutorul constructorului de caroserii, Corsica Coachworks, a realizat aceasta bijuterie.

Noul Bugatti rezultat, a fost inregistrat in 1938, sub numele Bugatti 57S Corsica. Ulterior, datorita unei imbunatatiri aduse compresorului, i s-a adaugat la denumire si litera "C": 57SC.

Modelul a revenit in atentia mea cand cautam un cadou deosebit pentru tatal meu. Am gasit site-ul http://www.autoart.ro/, unde printre sute de machete auto in miniatura, am descoperit si Bugatti 57SC Corsica 1938. Evident ca nu am stat pe ganduri. Doar 3 click-uri  si in 24 de ore am avut macheta in varianta 1:18 a automobilului preferat, iar tatal meu a fost incantat.







Macheta este metalica, realizata din 1780 de piese, cu sasiul in totalitate din metal, iar interiorul este mochetat. Scaunele sunt tapitate cu piele adevarata! Mi s-a parut incredibil.
Se deschid usile, capota, portbagajul, iar directia functioneaza prin rotirea volanului. Suspensia functioneaza si ea, WOW!
Spitele jantelor sunt realizate din sarma foarte subtire si arata absolut incredibil. 

E o adevarata bijuterie! Multumesc http://www.autoart.ro/ !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu